Mosanne Monod de Froideville

Deze editie spreekt Brand New Magazine met inspirerende en ondernemende vrouwen. Laat je niet misleiden door de mooie achternaam van Mosanne Monod de Froideville. Deze vrouw heeft ballen. Ze is één van de founders van Guest Agency. Een bedrijf dat al jaren aan de top staat als het gaat om brand experience, marketing en events. Mosanne is een creatieve duizendpoot en runt samen met haar partner Tapio Pekelharing haar bedrijf vanuit Amsterdam. We mochten haar tien vragen stellen!

 

1. Kan je iets vertellen over je bedrijf?

‘Guest is niet zomaar een bureau, maar een hybride van creatieven en zeer ervaren project professionals. Met een gepassioneerd team van marketeers, creatievelingen, designers en project- / eventspecialisten creëren en leveren we met passie en overtuiging memorabele concepten en campagnes.

 

2. Waar ben je trots op?

‘Dat we al sinds 2007 mogen werken we voor premium, nationale en internationale merken. Dat merken loyaal zijn en we met sommige partijen al vanaf het begin samenwerken.’

 

3. Wat zijn bijzondere projecten van afgelopen jaar?

‘iMicordose, overgewaaid uit Silicon Valley waar veel mensen die microdosering hebben geïntegreerd in hun wekelijkse routine rapporteren een hoger niveau van creativiteit, meer energie, meer focus en verbeterde relationele vaardigheden, evenals minder angst, stress en zelfs depressie. Sommige enthousiastelingen melden ook dat microdosering hen heeft geholpen hun spirituele bewustzijn te vergroten en hun zintuigen te versterken. Het is anders dan anders. Toen iMicrodose zich bij ons meldde voor de lancering in Nederland, vond ik het verhaal van Todd Shapiro zo interessant dat we met hem aan de slag zijn gegaan.

 

4. Wie hoop je nog toe te voegen aan je portfolio?

‘Oatly. Ik drink het elke dag en ben weg van het product en het bedrijf, wiens missie is om de menselijk levenskwaliteit te verhogen en ik ben weg van het design. Ik heb veel creatieve ideeën alleen al als ik eraan denk. Dus ze mogen me altijd bellen voor een kennismaking!’

 

5. Welk tv programma kijk je altijd?

Bij ons thuis staat 24Kitchen altijd op. Veel leuke programma’s en veel inspiratie. Met het hele gezin kijken we naar Rudolph Bakery en het nieuwe programma van Danny Jansen over meal prappen. Ik houd van koken, lekker eten en ik steek er zo ook nog wat van op.

 

6. Welk land inspireeert je?

‘Indonesië, daar liggen mij roots, maar ik ben er helaas nog niet geweest. En als ik dan kijk naar Uncharted op National Georgraphic waar Gordon Ramsay ook een bezoek brengt aan Indonesië krijg ik nog meer zin ernaartoe te gaan.’

 

7. Wat is je favoriete quote?

‘If you think you’ve reached your limit, push yourself a little harder.’

 

8. Wat ligt er op je nachtkastje?

‘Heel saai, maar op mijn nachtkastje staat een beauty product. Ik ben al sinds een sleep-over event fan van Advanced Night Repair van Estée Lauder. Ik breng het serum voor het slapen gaan aan, en de volgende dag zie ik er weer fris uit.’

 

9. Wat is je ultieme tip voor ondernemende vrouwen?

‘Ben niet te streng voor jezelf, werk en privé zullen nooit perfect in balans zijn. En geniet van elke dag dat je mag en kunt ondernemen, dat is je eigen verdienste en daar mag je trots op zijn.’

 

10. Wat is jouw brand new moment?

Door COVID zijn we in een onzekere tijd terecht gekomen, waar we zelf geen controle over hebben. Maar dat betekent niet dat als het vandaag niet goed gaat, we tot morgen moeten wachten. Daarom is elke ochtend mijn brand new moment en begin ik met positieve energie aan een nieuwe dag die nieuwe kansen biedt.

 

www.guest.agency/

 

Uit de editie van

oktober 2020

Herfst