KitchenAid introduceert Kyoto Glow

KitchenAid introduceert Kyoto Glow

KYOTO GLOW, DE KLEUR VAN 2020!

In een tijd als deze kunnen we wel wat kleur in de keuken gebruiken, KitchenAid lanceert de kleur van het jaar 2020: Kyoto Glow. Het merk voor kampioenen in de keuken, wil met deze kleur iedereen inspireren de keuken in te gaan. Het toegenomen verlangen naar welzijn, balans en optimisme bracht KitchenAid op een nieuwe levendige, maar kalmerende groene tint: Kyoto Glow.

 

Door uitgebreid onderzoek naar cultuur en kleurtracering in de afgelopen jaren, identificeerde KitchenAid Kyoto Glow als een verbindende kleur over de hele wereld. In een tijd waarin mensen meer verbonden zijn dan ooit, proberen velen op te laden en kiezen ze voor balans, gezondheid en welzijn. Kyoto Glow geeft makers een kleur die past bij hun behoefte aan ervaringen die welzijn bevorderen.

De naam van Kyoto Glow is geïnspireerd op de gelijknamige stad Kyoto, Japan, die het idee van balans en rust samenvat. In het voorjaar, de tijd van wedergeboorte en een nieuw begin, bloeien kersenbloesems naast de dramatische bergen, waardoor de regio een uniek gevoel van evenwicht krijgt. Kyoto, ooit de officiële hoofdstad van Japan, wordt nu grotendeels beschouwd als de culturele hoofdstad van het land en staat het bekend om zijn tuinen en tempels, als ook voor zijn formele tradities zoals kaiseki-dineren. Kaiseki in de traditionele Japanse cultuur is een soort kunstvorm die de smaak, textuur, uiterlijk en kleur in evenwicht houdt. Als eerbetoon aan de traditionele Japanse cultuur en de stad Kyoto, streeft Kyoto Glow ernaar de creatieve drive van de maker te omarmen en hun de vrijheid te geven om elk gerecht een persoonlijk tintje te geven. Kyoto Glow legt de hoop van de stad vast, inspireert makers om optimistisch te zijn, de grenzen van creativiteit te verleggen en genezing en welzijn in huis te brengen.

 

Over KitchenAid

Sinds de introductie van zijn legendarische keukenmixer in 1919 en zijn eerste vaatwasser in 1949, heeft KitchenAid voortgebouwd op de erfenis van deze iconen om een complete productlijn te creëren - van keukengerei tot grote en kleine apparaten die professionele prestaties bieden en zijn ontworpen voor de gepassioneerde maker. Het merk KitchenAid vierde in 2019 zijn 100-jarig bestaan en maakt deel uit van de Whirlpool Corporation. Whirlpool Corporation is de grootste fabrikant van apparaten ter wereld, met een jaarlijkse omzet van ongeveer $ 21 miljard, 92.000 werknemers en 65 onderzoekscentra voor productie en technologie in

2018. Het bedrijf brengt Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht op de markt, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint en andere grote merknamen in meer dan 170 landen. Het European Operations Center van Whirlpool Corp. bevindt zich in Pero (MI), Italië. Ga voor meer informatie over KitchenAid naar www.kitchenaid.eu.

 

 

Uit de editie van

juli 2020

Zomer