Marciano Guess - FW21 collectie

Marciano Guess - FW21 collectie

De Marciano Guess FW21 collectie inspireert tot reislust en reist van de luxueuze oever van een meer naar de besneeuwde bergen. Voortbordurend op de alledaagse chique stijl van Marciano's DNA, straalt elk kledingstuk en elke look van deze avontuurlijke collectie charme uit. Vrouwen maken een op de Sixties geïnspireerd statement met geometrische prints, moderne retro-silhouetten en vrouwelijke details, naast grove breisels en laagjes. Elegante mannenmode ontsnapt aan de drukte van de stad met dynamische snits en technische kledingstukken die het buitenleven op een subtiele manier omarmen.

 

Vrouwencollectie

Sixties allure

Sixties allure ontmoet de glamour van de Italiaanse oever van het meer met een moderne, vrouwelijke twist. Deze weelderige collectie belooft een utility look die ontleend is aan militaire looks en een alledaagse classy stijl met vrouwelijke silhouetten, getailleerde taille en plooirokken. 

Foulard en dierenprints in groen en zwart, lak python bovenkleding, scuba rokken en jurken creëren een nieuwe heritage stijl die ideaal is voor elke dag. Een palet van koninklijk groenblauw, natuurlijke tinten en accenten van rood en blauw maken de look compleet.

Daarnaast wordt de nieuwe collectie geaccentueerd door opvallende stukken met elegante jassen, kragen en sjaals van glinsterend eco-bont, spiegelende broeken van vinyl, knusse gebreide truien en hoogwaardige technische lagen. Sexy doorschijnend gebreid mesh als een verleidelijk detail, terwijl gebladerte en dierenprints bijdragen aan een luxe uitstraling. In een natuurlijk palet van mineraal grijs, groen en rood.

 
 

Herencollectie

Gentleman Essential

Voor het najaar een lijn met alledaagse essentials, die alle basisbehoeften van de moderne gentleman belichaamt en die een aanvulling is op de urban lifestyle. Ingetogen elegantie en hoogwaardige details geven deze tijdloze garderobe een luxe uitstraling. Getailleerde casual jasjes, strakke silhouetten, comfortabele katoenen tees en slim fit broeken die moeiteloos overgaan van een outfit voor overdag naar een outfit voor ’s avonds. Hiermee creëert de man een iconische look die wordt gecompleteerd door een palet van warme karamel kleur, olijf, donker navy en zuiver wit.

 

Formele Performance Capsule

Vorm ontmoet functie voor deze high-performance capsule van hoge kwaliteit en atletische business-to-leisure kleding. Formele stoffen zijn verbeterd om technische uitmuntendheid en comfort te garanderen, waardoor klassieke silhouetten een dynamische uitstraling krijgen. Waterafstotende eigenschappen, stretch in vier richtingen en katalyserende inzetstukken bieden functionaliteit en prestaties. Terwijl een palet van klassiek donkerblauw, zwart en jagersgroen aansluiten bij de urban chic look die klaar is om de stad te trotseren. Daarnaast zijn zware knitwear, technische donsjacks en iconische smokings niet weg te denken voor heren.

Voor meer informatie omtrent deze collectie of andere collecties van Guess, neem contact op met bo@dijksmancommunicatie.nl

 

Over GUESS, Inc.

GUESS, opgericht in 1981, is begonnen als jeansbedrijf en is sindsdien met succes uitgegroeid tot een wereldwijd lifestyle merk. Guess, Inc. ontwerpt, verkoopt, distribueert en licenseert een lifestyle collectie van hedendaagse kleding, denim, handtassen, horloges, brillen, schoeisel en andere gerelateerde consumentenproducten. De producten van Guess worden gedistribueerd via de merkwinkels van Guess, maar ook via de luxere warenhuizen en speciaalzaken over de hele wereld. Op 30 januari 2021 had de onderneming 1.046 winkels in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. De partners en distributeurs van de Onderneming exploiteerden wereldwijd nog eens 524 detailhandelszaken. Op 30 januari 2021 waren de Onderneming en haar partners en distributeurs actief in ongeveer 100 landen wereldwijd. Voor meer informatie over de Onderneming kunt u terecht op www.guess.com

  

Bo Haberland
020 33 76 076
06 48544 920

  
Dijksman Communicatie
Westerstraat 187
1015 MA Amsterdam
www.dijksmancommunicatie.nl



Uit de editie van

oktober 2021

Herfst