Move over shampoo. Hello HAIRSTORY!

Move over shampoo. Hello HAIRSTORY!

Nooit meer haren wassen met shampoo, maar met een crème die zowel reinigt als verzorgt. Voor gezond, glanzend en volumineus haar is er nu HAIRSTORY; een revolutionair haarverzorgingsmerk met een geur die de zintuigen prikkelt. HAIRSTORY lanceert New Wash, een cleanser met natuurlijke ingrediënten, essentiële oliën, bloemenextracten en Aloë Vera. New Wash is biologisch afbreekbaar en zit in een flacon met een handig doseersysteem. New Wash maakt deel uit van de categorie haarverzorging tussen shampoo en conditioner.

HAIRSTORY komt nu ook met een uitbreiding van hun favoriete New Wash-collectie: New Wash Deep  & New Wash Rich.

New Wash is een revolutionaire manier om het haar te reinigen en te verzorgen. De producten worden juigend ontvangen door pers, consumenten en kappers. Het is het 100% detergent-vrij en maakt in plaats daarvan gebruik van een gepatenteerde melange van essentiële oliën en natuurlijke reinigingsmiddelen om onzuiverheden zonder stripping te verwijderen. Met een groeiend aantal consumenten dat op zoek is naar betere, meer verantwoorde opties om het haar te wassen, heeft Hairstory een volledig nieuwe categorie producten ontwikkeld die geen shampoo of conditioner zijn, maar tegelijkertijd het haar reinigen en als conditioner werken, waardoor de optimale gezondheid van het haar op een natuurlijke wijze wordt bevorderd. Met het enorme succes van New Wash en duizenden lovende recensies op de website van het bedrijf, kon het team van Hairstory rechtstreeks van klanten leren. Ze werden er meerdere keren op gewezen dat dit product voor bijna alle haartypen geweldig werkt, maar meerdere personen die last vast extreem vet of droog haar hadden wilden iets meer - of minder. Het team creëerde New Wash Deep en New Wash Rich, waardoor detergent-vrije reiniging werd uitgebreid met meer zuiverende en vochtinbrengende versies. Nu deze drie producten beschikbaar zijn, kan het Hairstory-team echt zeggen dat ze een geheel nieuwe categorie producten voor ieder haartype hebben ontwikkeld. Naast de originele formule bevat het New Wash- concept nu ook:

New Wash Deep: More Cleansing (50 EUR,  hairstory.com, juni 2018)

Degenen die klaar zijn om hun niet-werkende relatie met shampoos te beëindigen, maar sceptisch zijn omdat ze twijfelen of een detergent-vrij reinigingsmiddel hun haar olie-vrij kan houden, willen we meegeven dat u kunt zorgen voor een grondigere wasbeurt als u af en toe - of altijd - appelciderazijn en arganolie aan de melange toevoegt. Hierdoor krijgt u een gelukkige uitgebalanceerde hoofdhuid en worden de effecten van striping voorkomen, zoals bij andere zuiverende shampoos (of welke shampoos dan ook het geval is).

New Wash Rich: More Moisture (50 EUR, hairstory.com, juni 2018)

Voor degenen die meegaan met de trend om alleen conditioner te gebruiken en het haar niet te wassen, is Rich de heilige graal voor dik, dorstig of beschadigd haar: dit ene, levensveranderende product reinigt op een zachte manier en werkt tegelijkertijd als een conditioner, zonder de ophoping van siliconen en vochtinbrengers wat vaak door traditionele conditioners en maskers wordt veroorzaakt.

Hairstory-producten zijn op onze website in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Europa en Australië en via een select aantal kappers te koop. We houden ons niet bezig met dierproeven en we zijn trots dat we 1% van de verkoop van al onze flessen New Wash kunnen bijdragen aan milieuorganisaties zonder winstoogmerk die worden getoetst door de organisatie 1% Percent for the Planet.

Ga voor meer informatie over ons naar www.hairstory.com

Uit de editie van

juli 2018

Zomer