De meest verleidelijke parfums van de wereld

De meest verleidelijke parfums van de wereld

Er zijn vierduizend nieuwe geuren gelanceerd in het afgelopen jaar. De eigenaren Liesbeth en Robert Helmer van The Scent Company zien het als hun missie om uit dit gigantische assortiment een selectie te maken van exclusieve parfums.

The Scent Company is importeur en distributeur van niche parfums voor de Benelux. De collectie van exclusieve parfums, herenverzorgingsproducten en lifestyleproducten is indrukwekkend. Parfumerieën, interieur- en modezaken kunnen hier hun hart ophalen qua inkoop van bijzondere producten en geurbeleving. “De collectie van The Scent Company wordt samengesteld uit parfums die vooral gemaakt worden van essentiële oliën en bijzondere ingrediënten. Het zeldzame Oudh ook wel ‘het hout der goden’ genoemd is een prachtig voorbeeld van een uniek houtsoort dat verwerkt is in enkele niche geuren in onze collectie,” vertelt Robert trots.

Passie & Liefde

“Wij selecteren alle geuren, geurstokjes, geurkaarsen ook op de passie en de liefde waarmee ze gemaakt worden. Het verhaal achter de parfums geeft een extra beleving. Door de kennis die we hebben opgedaan en de relaties die we de laatste jaren hebben opgebouwd hebben we nu toegang tot de meest verleidelijke parfums van de wereld. Parfums van Ambre Oud, Acca Kappa, Nobile 1942, Tirziana Terenzi, Profumi Del Forte, Officina Delle Essenze en Bottega Profumiera zijn de merken waar Liesbeth en ik vooral de focus nu op hebben. Exclusiviteit is niet per definitie onbetaalbaar de adviesverkoopprijzen in de winkel variëren tussen de 85 tot 650 euro volgens mij is er voor iedereen wel iets. Natuurlijk heeft een aankoop te maken met een totale beleving en wij vinden de uitstraling, de verpakking en de fles deel uitmaken van de ervaring.”

Stijlvol

“The Scent Company heeft op dit moment gekozen voor een mix van mooie parfums met een rijke historie en nieuwe trendy merken. Deze prachtige merken worden verkocht via een aantal verkooppunten die persoonlijk door The Scent Company zijn geselecteerd, zodat de beleving van een parfummerk al begint bij het binnenstappen van een winkel. Achter ieder stijlvol parfum zit een mooi verhaal en dat neem je mee naar huis.”

www.thescentcompany.com

Uit de editie van

januari 2018

Winter