Skin Biotic

Skin Biotic

Tegenwoordig richten steeds meer cosmetica merken zich op lifestyle. Het nieuwe merk Skinbiotic gaat nog een stap verder: voeding en gezondheid zijn onlosmakelijk verbonden met een mooie huid. Letterlijk ook , want de produkten bevatten ingredienten als pre- en probiotica incombinatie met superfoods. Millenials en mensen die veel met health bezig zijn, vormen onze doelgroep 20-35 jaar – we hebben ook een anti-aging lijn.

Onze produkten bevatten pre – en probiotica, deze zijn noodzakelijk voor een evenwichtige huidflora. De technologie ontwikkelden we zelf: Probiomic Technology. De werkstoffencomplexen activeren de bouw van de huideigen enzymen, bevorderen het natuurlijk ontgiftingsproces in de huid en beschermen tegelijkertijd tegen negatieve vervuilingsinvloeden en vrije radicalen. Alle produkten van Skinbiotic zijn onderscheidend door superfood ingredienten; broccoli, tarwegras, boerenkool, spinazie en gember zijn een kleine reeks uit de vele superfoods die in de produkten zijn verwerkt.

Skinbiotic is een nieuw, cool en innovatief merk dat hard op weg is de skincare markt revolutionair te veranderen door lifestyle en cosmetica op een moderne manier met elkaar te koppelen. Het is een goede en unieke huidverzorging inclusief treatments die voor iedereen betaalbaar is. Door de nieuwe technologie hopen we meer mensen op Skinbiotic te krijgen.

Door de mix van voeding, sport en huidverzorging  fungeren de schoonheidssalons als een personal trainer. De moderne werkwijze vereenvoudigt het werk en de planning voor de schoonheidsspecialist. In de salon wordt gewerkt met de innovatieve App waardoor handig ingespeelt wordt op de wens van de klant.  Het merk is gericht op stimulering van de omzet dankzij de gunstige prijsstelling van de produkten. Binnenkort gaat Skinbiotic met nog meer produkten op de markt komen.

Voor meer informatie: www.skinbiotic.com Follow us @Skinbiotic

 

Uit de editie van

oktober 2018

Herfst