BABOR gaat voor WOMEN EMPOWERMENT

BABOR gaat voor WOMEN EMPOWERMENT

Ask for more – BABOR gaat voor WOMEN EMPOWERMENT

Meer zelfvertrouwen met een mooie huid – BABOR versterkt het moderne schoonheidsbeeld van de vrouw

We zijn mooi. We zijn sterk. We zijn uniek.

Schoonheid is meer dan alleen het uiterlijke beeld, dat weten we. Het is echter ook zo, dat als we ons mooi en goed in ons vel voelen, we gelukkiger, zelfverzekerder en zelfbewuster zijn. Elke dag. BABOR wil graag haar klanten precies dit goede gevoel geven en elke persoon nog mooier maken – met de totale inzet voor een gesterkt zelfvertrouwen! Geheel volgens het motto: Ask for more! Wees pretentieuzer, zelfbepalender, moediger en eisender – ook met het oog op je huidverzorging!

BABOR neemt schoonheid van oudsher persoonlijk want de huid is zo uniek als een vingerafdruk.

Gedurende meer dan 60 jaar staat BABOR daarom voor op maat gesneden, wetenschappelijk gefundeerde Präzisionsformules, afgestemd op de meest uiteenlopende huidbehoeften en overtuigend in hun werking. De eis van een effectieve werkstofcosmetica brengt veel vrouwen bij elkaar en kenmerkt de BABOR klant. Wat met de iconische HY-ÖL in 1956 begon en al jaren de cosmetische klassieker werd, staat vandaag voor een professionele en moderne Präzisionscosmetica die de behoeften van de vrouw begrijpt en precies zo zelfbewust functioneert als haar gebruiksters.

De BABOR AMPOULE CONCENTRATES staan synoniem voor een nieuw, zelfbewust en modern schoonheidsbeeld van de vrouw. Ze bedienen doelgericht elke behoefte en elke stemming van de huid en werken precies, voelbaar en langdurig. 14 verschillende werkstofconcentraten verenigen traditie en de moderne tijd als geen ander cosmeticaproduct: want de kennis van 60 jaar onderzoek ontmoet „Beauty to go. Anytime. Anywhere.“ Voor een maximaal mooie huid en meer zelfvertrouwen!

BABOR werkt dagelijks met veel sterke vrouwen: daartoe behoren onze klanten, de schoonheidsspecialistes, onze medewerkers en in het bijzonder Isabel Bonacker, lid van de raad van bestuur en ambassadeur van het merk. BABOR draagt het WOMEN EMPOWERMENT daarom niet alleen uit bij de ontwikkeling van haar op maat gesneden werkstofformules. De onderneming gaat ook intern voor de versterking en ondersteuning van de zelfbewuste vrouw die op zichzelf vertrouwt en met zichzelf in het reine is: BABOR onderscheidt zich door een vrouwelijk aandeel in medewerkers van 62 procent, in leidinggevende posities van 50 procent. Een volledig gefinancierde kinderopvang voor kinderen onder de drie jaar, flexibele werktijd- en werkruimtemodellen en mogelijkheden voor deeltijd en thuiswerken maken het mogelijk om gezin en carrière met elkaar te combineren. BABOR faciliteert bovendien coaching voor persoonsontwikkeling voor vrouwen in leidinggevende posities en financiert opleidings- en bijscholingsprogramma’s. Het thema netwerken speelt eveneens een belangrijke rol. Daartoe behoort bijvoorbeeld de sponsering van het vrouwennetwerk KOA, o.a. door het inzetten van sprekers zoals Isabel Bonacker, die zich persoonlijk sterk maakt voor het thema WOMEN EMPOWERMENT. Bovendien geeft BABOR per verkochte ampullen-cadeauset 1 euro aan UN Women nationaal comité Duitsland. Met elke aankoop ondersteunt u de organisatie bij hun doel om de gelijkheid van vrouwen en mannen en de bevordering van de ontwikkeling, de opleiding en de beroepsmatige ontwikkeling van vrouwen te realiseren.

 

Uit de editie van

december 2018

Winter